Skvěle vyhraná soutěž

Mařenka se na soutěž, která měla ukázat, jak je která firma, obchodující s  reklamním textilem   připravena na zahraniční trh, nachystala skvěle. Nejenom, že pro zaměstnance – soutěžící za její firmu připravila stejnokroje, pohoštění a ubytování, ale také měla pro každého z nich připraveny odměny v případě, že by vyhráli. Šlo totiž o prestižní soutěž, která se pořádala poprvé, a vítěz mohl vyhrát milion korun, což by bylo úžasné.

Tričko nebylo překážkou

Pokud se chcete živit prodejem reklamního textilu, musíte se ohánět. Pokud ještě k tomu chcete nabízet designéry, abyste zaplácli díru, i co se týče případných log na trička a další oděvy, je to další investice do lidského zdroje. A pokud chcete mít úplně všechno pod jednou střechou, je super mít i tiskárnu, která bude schopná pokrýt poptávku, na vaší firmu. Pak by z toho mohl být docela slušný byznys, který by mohl sypat.